justindrewnovell

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2013

HIP HOP Battle Hammarkulle

Av jasmina osmanovic - 24 augusti 2013 23:06

Förlåt mig! Men har inte hunnit och lägga upp  kapitlet. För att idag så var det HipHop battle i göteborg,hammarkullen där jag bor. DÅ så kom de massor med artister T.ex Adam Tenster, Jeremiah seliuab(stav), NJOY-från x-fakort-, TNT och m.m Men aja så jag va och kollade på hur dom sjöng,rappade sen tog jag bild och fick deras autografer :) Men kaitlet kommr snart om en stund :)

                                                             Peace & Love

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jasmina osmanovic - 22 oktober 2013 19:10

Hejsan! Jag har inte glömt er, men de har hänt en grej och jag mår skit dåligt jag vet inte vad jag ska göra. Måste prata med rektorn och grejer men pallar inte. SÅ jag ligger efter med skolan har missat 2 veckor i skolan. Ska inte gå denna vecka til...

Av jasmina osmanovic - 6 oktober 2013 22:03

Heej jag har inte bloggat på flera dar!! Jag ska börja skriva kapitlet imon så de kanske kommer på tisdag får se :) <3 Puss o kram och fortsätt komenera på förra kapitlet.!! ...

Av jasmina osmanovic - 23 september 2013 21:38

Heej alla "läsare" eller om jag enns har några. Okej? jag kanske säger lite för mycket komnetera och så. Men bara så ni/du vet så betyder en ENDA komentar så mycket för mig. Jag tycker de är onödogt om jag skriver kapitlar och ingen läser dom. Jag ty...

Av jasmina osmanovic - 21 september 2013 18:56

    Förra kapitlet:"Vaa är de där Justin?" frågade jag med en darrig röst "vet inte" viskade han. Han gick sakta ut ur rummet och ner för trappan desamma gjorde jag, och då märkte jag att de bankade på dörren. Snabbt sprang Justin till dörren låste u...

Av jasmina osmanovic - 21 september 2013 18:06

Är de så att ni vill ha långa eller korta kapitlar? För om de långa så får ni ett kapitel i veckan. Fast om de korta så får ni runt 3-4 kapitlar i veckan ?? Komentera vad ni vill. Ps: om ni inte komenterar på kapitel 3 så får ni inte kap 4 <3 säge...

Presentation


Hej jag heter Jasmia är 13 år gammal. På denna blogg kommer jag skriva min novell om Justin Bieber

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards