justindrewnovell

Direktlänk till inlägg 20 september 2013

Kapitel 3 Part 1

Av jasmina osmanovic - 20 september 2013 22:56


Förra kapitlet:

Efter bara 2 minuter tutade någon utanför jag tog bort gardinen för att se vem det är och där stod det en svart limosin. Snabbt som satan gick jag ner för trappan och där stod Justin med en buket med röda roser och en ask, undra vad som finns i den. Tänkte jag.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Selenas Perspektiv. på dejten

Justin hade planerat dejten nogrant ser jag. För att först var vi och kollade på The Last Song i en biosalong, som han hade bockat sen åt vi middag och nu är vi och bowlar. "YESS strike en gång till se om du kan slå den babe" sa han och flinade. "Hahah vi får väll se" sa jag och log. Jag tog den rosa bowling klottet och kastade iväg den och den tog ner alla på en gång. "OJJ!" var de ända som han sa "chockad huh?" "ja lite trodde du inte kunde bowla" sa han "hahah jag inte bowla, då vet du inte vem jag e" sa jag och flinade. Han låtsades bli sur men jag gick fram och gav honom en snabb kyss innan jag gick och satte mig vid bordet och drack min coca-cola soam jag beställde.

                                                  


                                          ***

Nu ligger jag själv i min säng medan Justin är och duschar. I mina händer ligger en silvrig halsband med ett J på med diamanter i, de var de som log i asken. Han gav mig de när vi åt middag. OHH gud vad jag älskar honom, han är mitt allt skulle göra allt för honom. MIN PRINS. Jag tog upp min Iphone och klickade in mig på twitter för att se vad fansen har skrivit dom är dom bästa!! "Love u gays you are amazing #selinators #LoveForYou" skrev jag snabbt in och tweeta sanbbt. Sanbbt så fick ja in jättemånga komentarer,favorit markeringar och retwits sannbt logga jag ut så dom inte skulle störa mig.

Nu öppnades badrums dörren och Justin klev ut med bara en handduk runt sin midja men ingen tröja. Snabbt flyttades min blick til hans 6-pack "Gillar du vad du ser?" frågade han och avfyrade ett sexigt leende "Pfft neeej hahah" sa jag sanabbt och kollade i hans hazzel bruna ögon. Jag skulle kunna döda för att ha dom ögonen. Han tog snabbt på sig kalsongerna och ett par short som han ska sova i. BANGG BANG BANGG fyllde mina öron. "Vaa är de där Justin?" frågade jag med en darrig röst "vet inte" viskade han. Han gick sakta ut ur rummet och ner för trappan desamma gjorde jag, och då märkte jag att de bankade på dörren. Snabbt sprang Justin till dörren låste upp och där stod Jasmina helt blött och blodig. VAD FAN HAR HÄNT!! "Ha..n ha.r gjo.rt de ige..n" grät hon fram och gick in i min famn.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SÅÅ kort e den vet men de bara part 1 part 2 kommer säkert på månadg eller onsdag om jag hinner. KOmentera nu !! Vem är "Han" som har gjort de mot Jasmina?? Drama på väg?!!

3 komentarer till nästa

 

 
 
Ingen bild

Sarah

6 oktober 2013 15:58

Jätte bra du är sjukt bra på att skriva snälla sluta inte med bloggen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jasmina osmanovic - 22 oktober 2013 19:10

Hejsan! Jag har inte glömt er, men de har hänt en grej och jag mår skit dåligt jag vet inte vad jag ska göra. Måste prata med rektorn och grejer men pallar inte. SÅ jag ligger efter med skolan har missat 2 veckor i skolan. Ska inte gå denna vecka til...

Av jasmina osmanovic - 6 oktober 2013 22:03

Heej jag har inte bloggat på flera dar!! Jag ska börja skriva kapitlet imon så de kanske kommer på tisdag får se :) <3 Puss o kram och fortsätt komenera på förra kapitlet.!! ...

Av jasmina osmanovic - 23 september 2013 21:38

Heej alla "läsare" eller om jag enns har några. Okej? jag kanske säger lite för mycket komnetera och så. Men bara så ni/du vet så betyder en ENDA komentar så mycket för mig. Jag tycker de är onödogt om jag skriver kapitlar och ingen läser dom. Jag ty...

Av jasmina osmanovic - 21 september 2013 18:56

    Förra kapitlet:"Vaa är de där Justin?" frågade jag med en darrig röst "vet inte" viskade han. Han gick sakta ut ur rummet och ner för trappan desamma gjorde jag, och då märkte jag att de bankade på dörren. Snabbt sprang Justin till dörren låste u...

Av jasmina osmanovic - 21 september 2013 18:06

Är de så att ni vill ha långa eller korta kapitlar? För om de långa så får ni ett kapitel i veckan. Fast om de korta så får ni runt 3-4 kapitlar i veckan ?? Komentera vad ni vill. Ps: om ni inte komenterar på kapitel 3 så får ni inte kap 4 <3 säge...

Presentation


Hej jag heter Jasmia är 13 år gammal. På denna blogg kommer jag skriva min novell om Justin Bieber

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards