justindrewnovell

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2013

Kapitel 2 shopping!

Av jasmina osmanovic - 28 augusti 2013 19:49

Last Chapter:

Asså de i median tror ju redan att vi är tillsammans men vi har inte sagt dte till nån , varför inte då kan jag ju hålla hands mujka hand i mina händer när vi är ute. Då kan jag ju få kyssa hans mjuka smarriga  läppar helt fritt ” varför inte jag orkar ändå inte dölja det längre” sa jag ”Okej då säger jag att vi är tillsammans då är du bara min och ingen annans” sa han och pressade sina mjuka läppar mot mina.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ps:Vet att bilderna inte riktigt passar ihop men gjorde mitt bästa :)

Selenas Perspektiv:

Nu är vi i viktoria secret. Det var fyllt med paparatzzis när vi kom fram till gallerian, dom frågade massor med frågor men jag la inte märke till det. För att jag hade så brotom för att gå in i gallerian .  "Miss gomez  Jasmina ropar på dig" sa Calvin och skakade om mig. Jag bara nickade snabbt och gick fram till henne och hon  hållde upp 2 par bikinis, en av dom var neon grön och den anndra lila/rosa neon. "vilken av dom ska jag ha?"frågade hon "den rosa/lila den kommer passa dig perfekt" sa jag och flinade. Hon nickade och gick in till provrummet för att prova dom. Jag gick fram till Ashley som provade alla olika sorters parymer. Hon tog fram britney speras parym den runda rosa med diamanter på, den luktar så himla gott. "ska du ta den?" frågade jag henne "Kanske du?" "men nähä.. klart jag ska ha den, den luktar så gott" sa jag och hon skrattade. Plötsligt plingade de till i mobilen jag tog upp den och ett sms från Jasmina, jag låste upp mobilen och såg vad hon skickade det var en bild på henne med bikinsarna på. Utna att enns tänka sprang jag till provhutten Jasmina var i och öppna den där stod hon och studera hennes as snygga bikina. "Så vad tycker du?" frågade hon "de är as sexig jag måste nog gömma dig från Justin så att han inte blir kåt av dig" sa jag och flinade. "Ha-Ha sluta nu" sa hon starktiskt och rodnade. hahah jag älskar när hon rodnar så söt hon är"men sluta rodna nu och byt om ska ba betala parymen sen går vi okej?". "Ja ja okej gå ut då så jag kan ta på mig ses vid kassan puss så länge" sa hon och kasta ut mig så hon kunde byta om.

Justins Pespektiv.

"Ohh Justin de är så kul att ha dig tillbaka" sa Ellen och kramade om mig som hon alltid gör. Ja nu var jag på Ellen show jag skulle berätta för hela världen att jag och Selena är tillsammans. "de är kul och va här" sa jag,"så Justin vad var så viktigt du har att säga" frågade hon nufiket. "Eh hur ska jag börja jo alla vet ju att jag och Selena har varit bästavänner sen länge sen bak i tiden, men för några månader sen så började vi dejta och så vi blev kära och nu är vi tillsammans jag och Selena Gomez är tillsammans så hon är bara min och ingenannas" sa jag. Och kollade på publiken för att se hur dom ragerade. Vissa av dom aww:ade och vissa av dom sa "ni kommer bli ett fint par", "hoppas de håller" och massor med stötande komentarer. "Men va kul Justin hoppas de håller och att ni gifter er och skaffa..." Mer han Ellen inte säga innan jag sa "WOW WOW WOW stop där hon kommer bli min fru men inte nu nej nej nej typ om 5-10 år sådär jag vill nog inte ha en familj ännu" sa jag och alla skrattade. "hahah jag förstår men nu har vi inte mer tid så vi får tacka Justin för att har varit med oss idag och delat med sig av sin hemlighet som inte är så hemlig längre" sa Ellen innan jag fick gå backe stage. Nu skulle jag ringa Selena jag tog upp mobilen och letade fram "Babe <3" i min kontakt lista snabbt hittade jag den och track på ring. De gick 2 signaler innan hon svara "Heey "Heey babe så nu vet alla att vi är tillsammans så nu är du bara min" hon skrattade hest i anndra änden. "SÅ vad gör du?" frågade jag "sitter i starbucks med Jasmina och Ahley durå?" svarade hon "ska hem och duscha sen byta om för att du och jag ska på dejt så kan du va klar om typ 1 timma?". "EH okej " sa hon "men babe måste gå nu puss hejdå älskar dig " "älskar dig med" sa hon inna samtalet avslutades.


Selenas Perspektiv.

Jag,Ashley och Jasmina sitter fortfarande i starbucks. "Tjejer vi måste någ gå nu om jag ska hinna byta om till min dejt" sa jag och dom skrattade men nickade sen. "Kalvin du kan köra hem mig först sen tjejerna för måste hinna duscha innan" sa jag och han nickade innan vi gick in i bilen. "Så vad ska ni göra på dejten" frågade Ahley mig mystiskt "haha har faktiskt ingen anning han ska bara att jag ska byta om sen kommer han antagligen och hämtar mig" sa jag och dom nickade glatt.

                                    *

"Okej tjejer ringer er när dejten är slut puss älskar er" sa jag när jag hoppat ur bilen. "Hejdå ha så kul och ta på dig sexiga underklädder och ta den tid ni behöver" skarattade Jasmina fram "hhahha så dum du är..men nu när jag tänker efter tack för tipset"sa jag. "haha varsegod" "eyy tjejer kan ni prata om sånt genom telefon vill faktiskt inte höra alla dom snuskiga grejer ni tjejer pratar om"sa Kalvin plötsligt."Ha-Ha" sa jag startiskt, "Puss hejdå älskar dig med" sa dom innan bilen åkte iväg. Så fort dom åkte jag jag för att duscha snabbt stippade jag av mig klädderna och klev in i duschen snabbt shamponerade jag håret med balsam och kroppen med vanlig shampo. När jag var klar gick jag ur duschen och virade en handduk runt kroppen och gjord ene turban på håret sen så raka jag benen,armhålan och bikinilinjen. Jag sminkade mig snabbt med maskara läppglans samt eylainer, jag föna håret och plattade sen  tog jag på mig mina röda snygga underklädder från VS och en  rosa korta klänning som jag köpter från forever 21 och mina svarta klackskor. När jag blev klar så ringde jag upp Justin han svarade efter bara 1 signal  och sa "Hey babe om du är klar så hämtar jag upp dig" "Ja jag är lar du kan hämta upp mig nu ska du ta med kenny eller ska jag ta med Kalvin?" undrade jag ."Eh.. jag kan ta med kenny så slipper kalvin komma" svarade han "okej ses om några minuter puss hej" sa jag inna jag la på. Snabbt tog jag tag i min väska där jag la i min mobil,läppglans,plånbok och massor med annat. Efter bara 2 minuter tutade någon utanför jag tog bort gardinen för att se vem det är och där stod det en svart limosin. Snabbt som satan gick jag ner för trappan och där stod Justin med en buket med röda roser och en ask, undra vad som finns i den. Tänkte jag.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så äntligen klar hoppas ni gillar den puss minst 5 KOMENTARER  tills nästa :* ANNARS FÅR  NI INTE KAPITEL 3 <3 :*

 
 
Manar

Manar

30 augusti 2013 02:27

Hej , jag tror nog du känner igen mig så jag tar mig in på det direkt, jag är klar med din heder och vill också ändra på bakgrunden o sånna saker så det vorre snällt om jag skulle få dina inloggnings uppgifter;))

http://Biebertimez.blogg.se

 
Manar

Manar

31 augusti 2013 01:37

Eftersom du. Frågat 1000 ggr nu om jag skulle kunna göra åt dig så gjorde jag och kommenterade igår att jag var klar med den och att jag behöver dina inlognings uppgifter för att fixa det så var god och skicka på min mail

http://Biebertimez.blogg.se

 
Ingen bild

Manar

31 augusti 2013 16:37

Din design är klar jag behöver dina inlognings uppgifter

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jasmina osmanovic - 22 oktober 2013 19:10

Hejsan! Jag har inte glömt er, men de har hänt en grej och jag mår skit dåligt jag vet inte vad jag ska göra. Måste prata med rektorn och grejer men pallar inte. SÅ jag ligger efter med skolan har missat 2 veckor i skolan. Ska inte gå denna vecka til...

Av jasmina osmanovic - 6 oktober 2013 22:03

Heej jag har inte bloggat på flera dar!! Jag ska börja skriva kapitlet imon så de kanske kommer på tisdag får se :) <3 Puss o kram och fortsätt komenera på förra kapitlet.!! ...

Av jasmina osmanovic - 23 september 2013 21:38

Heej alla "läsare" eller om jag enns har några. Okej? jag kanske säger lite för mycket komnetera och så. Men bara så ni/du vet så betyder en ENDA komentar så mycket för mig. Jag tycker de är onödogt om jag skriver kapitlar och ingen läser dom. Jag ty...

Av jasmina osmanovic - 21 september 2013 18:56

    Förra kapitlet:"Vaa är de där Justin?" frågade jag med en darrig röst "vet inte" viskade han. Han gick sakta ut ur rummet och ner för trappan desamma gjorde jag, och då märkte jag att de bankade på dörren. Snabbt sprang Justin till dörren låste u...

Av jasmina osmanovic - 21 september 2013 18:06

Är de så att ni vill ha långa eller korta kapitlar? För om de långa så får ni ett kapitel i veckan. Fast om de korta så får ni runt 3-4 kapitlar i veckan ?? Komentera vad ni vill. Ps: om ni inte komenterar på kapitel 3 så får ni inte kap 4 <3 säge...

Presentation


Hej jag heter Jasmia är 13 år gammal. På denna blogg kommer jag skriva min novell om Justin Bieber

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards